PIERWSZA NOTKA

Pierwsza Notka

Elo elo!
Witam was na moim blogu. Będzie na nim temat o Pet Shopach. Czyli o małych słodkich figurkach.
Mam ich obecnie dosyć mało ale zamówiłam sobie kilka Petków na Allegro.Ps. Nie wiem czy będą normalne bo mają przyjechać z Chin XD. Tak w ogóle bardzo lubię kolekcjonować Pet Shopy i lubię się też nimi bawić. Dziś na przykład byłam z moją przyjaciółką na spacerze i je fotografowałyśmy XD. W ogóle ona też ma bloga i serdecznie na niego zapraszam!   paulina-lps.blogspot.com.
Mam nadzieje, że miło mnie przyjmiecie😛😛😛.
Do następnego!

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agacia, przejrzałam twój blog i jest super. :-D
    Mi się bardzo podobał

    i przy okazji mój blog też nie jest zły :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No i twój blog też jest super XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LPS Haul #1

LPS Haul #2