Wielkie Zakupy!♥ Haul #3

Heja ♥
Sorka, że długo mnie nie było ale nie miałam pomysłu na posta.
Dziś (znowu) przychodzę z Haulem. Ale tym razem trzecim i moim zdaniem największym.
Nie przedłużając już wam pokazuje te LPS.

Więc 1 zakupem są dwa małe słodkie Pet Shopy z G4 od mojej siostry.

Zestaw prezentuje się tak w opakowaniu:

 A tak wyjęty z opakowania:
Pet Shopy są piękne.Ciekawostka jest taka, że są z tęczowej kolekcji. Rainbow XD.

Kolejny zestaw to zestaw figurki również z G4.
Całość wygląda tak:

 A tak wyjęta z opakowania:
Powiem że nie jest najgorszy. I jest z brokatem. Glitter XD.

Teraz 3 zakupy moim zdaniem są bardzo wielkie i super.
Całość przyszła do mnie w wielkim pudełku. Ale pudełka pokazywać nie będę bo po co ? (Pet Shopy są z G2 a do tego zestawu są domki).

No dobra domki wyglądają tak:


Tak wygląda ten duży domek jak jest otwarty:
A tu są Pet Shopy:




I mnóstwo dodatków.

A teraz niespodzianka!













Przepiękna spanielka z króliczkiem!! ♥
Jestem z niej strasznie zadowolona.
Myślę, że kupiłam ją za dosyć dobrą cenę i dosyć dobrego sprzedawcy.
A na koniec nic wielkiego.
Kotek z Mc'donalda

 
I przesłodki pluszak.

 
                                
I jak podobały się Petki☻?
Mam nadzieję że wpis się spodobał.
Mam jeszcze pytanko. A mianowicie czy napiszecie w komentarzach pytania na, które możliwe, że odpowiem w kolejnym wpisie.
Do następnego 💗💗.










































Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LPS Haul #1

PIERWSZA NOTKA

LPS Haul #2